Informatív
A látogatónak a lehető legkevesebb energiájába kerüljön hozzáférni minden számára releváns információhoz.
Tipikus válasz a „Mindenkinek is!”, ami alatt elsődlegesen a saját ízlésünk által vezérelt dizájnt és lehetőleg a Föld összes lakóját értjük. Szép, ha merünk nagyot álmodni, de a weboldal készítés esetén garantáltan nem kifizetődő. Határozzuk meg pontosan kihez szólunk és szabjuk a kedvére oldalunkat.
A weboldalunk az a platform, ami a saját tulajdonunk, ahol közvetítő szolgáltatók nem korlátozzák működésünket, vagy egyoldalúan nem változtatják meg a feltételeket. Ha valamibe érdemes időt, energiát fektetni, akkor az a honlapunk.
Könnyítsük meg az oldal használatát, tegyük egyszerűbbé a kezelést. A kényelmi funkciók, például telefonszámra való kattintással hívás kezdeményezés, a jól elhelyezett közösségi ikonokkal elérhető azonnali bejegyzés megosztás, vagy beépített útvonaltervező cseppnyi erőfeszítés tőlünk, de figyelmes gesztus a felhasználónak.
Iparági sajátosságokhoz, vagy az oldal meghatározott céljához igazított egyedi funkciókkal láthatjuk el a weboldalt. Az alkalmazások beépítése nemcsak a látogatók, partnerek életét könnyíti, vállalkozásunk erőforrásait is kíméli. Mire gondolunk? Például egy ügyfélkapuval ellátott weboldal jelentősen csökkentheti a személyes és telefonos ügyfélszolgálatunk valós idejű terheltségét. Az ügyfelek mégis 0-24-ben intézhetik ügyeiket ezzel is növelhetjük az ügyfélélményt. Közvetlen adhatják le megrendelésüket, kontrollálhatják, vagy rendezhetik számláikat, hibát jelenthetnek.
Ha számít, hogy fokozzuk az érdeklődést az oldalunk iránt, akkor bizony nem elégedhetünk meg azzal, hogy elkészült. Az oldalnak élőnek kell lenni, ezt új tartalmakkal, apró módosításokkal, vagy kisebb elemek beépítésével könnyen el tudjuk érni. Így nemcsak az új felhasználók tehetők kíváncsivá, a visszatérő látógatóknak is érdekes marad.
Valószínűleg sok dolog már letisztult és konkrét elvárásokká formálódott benned. És egész biztosan az eredeti kérdéseken felül merültek fel újabbak.
Küldd el üzenetben, vagy keress telefonon és megválaszoljuk a nyitott pontokat.
A webes alkalmazás egy olyan számítógépes program, amely egy webkiszolgálón fut, és egy webböngészőn keresztül érhető el az interneten keresztül. Úgy tervezték, hogy a hagyományos szoftveralkalmazásokhoz hasonlóan interaktív és dinamikus funkciókat biztosítson a felhasználók számára, de azzal a további előnnyel, hogy bármely internetkapcsolattal rendelkező eszközről könnyen elérhető.
Az interneten keresztül támogatják és automatizálják a különböző üzleti folyamatokat. Segítségükkel a vállalkozások például racionalizálhatják működésüket, növelhetik hatékonyságukat és javíthatják ügyfélkiszolgálásukat.
A webes alkalmazások számos előnye, többek között a termelékenység növekedésében, a költségek csökkenésében, az ügyfelek elégedettségének javulásában és a hatékonyabb munkafolyamatokban mérhető.
A jó alkalmazás sajátossága, hogy eredményesebbé teszi a működésünket. Az igény felmerülésétől az alkalmazás élesítéséig hosszú út vezet, de mit sem ér a ráfordított idő, pénz és egyéb erőforrás, ha végül kollégáink, ügyfeleink nem, vagy nem jól használják.
Aktuális működés, igények, lehetőségek részletes vizsgálata alapján, megrendelővel szoros együttműködésben történik.
A legújabb programozói megoldásokkal gyorsan, precíz, jól átlátható kódokat készítünk.
A tervezéstől induló mindenre kiterjedő funkcionális és minőségi ellenőrzést végzünk.
Részletes dokumentációt és szerethető felhasználói útmutatót készítünk a fejlesztés során.
Az új rendszerek bevezetésének előkészítésében és gyakorlati megvalósításában is segítünk.
A stabil működést folyamatos rendelkezésre állásunkkal szavatoljuk.
A KKV szektor azon szegmensének nyújtunk megoldást, akiknél a növekedésük korlátja a saját működésükben keresendő. Akikben megvan az elhatározás és el is köteleződtek növekedési céljuk megvalósításáért. Akiknek a dobozos megoldások csak egy fokkal javítják a hatékonyságot az exceles működéshez képest, de úgy gondolják a nagyvállalati egyedi fejlesztések számukra nem vállalható költségeket jelentenének.
Az alkalmazások lényege, hogy egyszerűsítsék, megkönnyítsék a munkát. Segítségükkel jobban bánunk az erőforrásainkkal, skálázható a növekedés. A cégek nem klónjai egymásnak, mindegyikben található olyan sajátosság, ami a többire nem jellemző. Így a dobozos termékek csak „csillapítják a fájdalmat”, de a probléma valódi okát nem szüntetik meg.
Egy 360°-os felméréssel célszerű kezdeni, legyünk tudatába a vállalat működésének legapróbb részleteivel. Legyen kristálytiszta a cél, pontosan tudjuk mit várunk a változtatástól. Ezek birtokában világosan kirajzolódik majd mik a kritikus pontok, hol elengedhetetlen és a legnagyobb előnnyel jár az átállás.
Attól, hogy alkalmazásokat használunk, még nem kell, hogy feleslegessé váljon a munkaerő (kivéve, ha pont ez a cél). Sőt, lehet, hogy az alkalmazások használatával teremtjük meg a lehetőségét annak, hogy bővítsük a csapatot. Digitalizált folyamatok mellett a kollégáknak elég ideje jut olyan magasabb hozzáadott értéket képviselő feladatok ellátására, ami eddig idő hiányában elmaradtak, vagy csak részben teljesültek.