Weboldal tervezés - készítés - karbantartás

Pontosan miben lehet ránk számítani?

  • részletes igényfelmérés
  • tervezés (struktúra, dizájn, tartalom)
  • meglévő arculat-, vagy szövegelemek felhasználása
  • új dizájn, tartalom elkészítése
  • reszponzív megjelenés minden eszköztípuson
  • biztonsági beállítások
  • standard és egyedi alkalmazások készítése, beépítése
  • külső alkalmazások integrációja (MailChimp, Mautic, CRM, stb.)
  • keresőoptimalizálás
  • analitikai beállítások (Search Console, Analytics, Tag Manager, MS Clarity)
  • domain-, tárhely ügyintézés
  • rugalmas kapcsolattartás (online, offline bármilyen verzióban)
  • tesztelés, dokumentáció
Thumb

Legyen a weboldalad

Thumb

Informatív

Informatív

A látogatónak a lehető legkevesebb energiájába kerüljön hozzáférni minden számára releváns információhoz.

Thumb

Funkcionális

Funkcionális

Összetett célok megvalósításához hasznos funkciók kellenek. Legyen az egy kalkulátor, egy időpontfoglaló, vagy egy ügyfélkapu.

Thumb

Eredményes

Eredményes

Ha vannak célok, akkor a teljesülést lehet mérni. Ha van mérés, lehet elemezni, értékelni. Ha van értékelés, lehet finomítani, javítani, vagy éppen ünnepelni.

Thumb

TERVEZÉS

Weboldal készítésnél vegyük figyelembe

Tipikus válasz a „Mindenkinek is!”, ami alatt elsődlegesen a saját ízlésünk által vezérelt dizájnt és lehetőleg a Föld összes lakóját értjük. Szép, ha merünk nagyot álmodni, de a weboldal készítés esetén garantáltan nem kifizetődő. Határozzuk meg pontosan kihez szólunk és szabjuk a kedvére oldalunkat.

A weboldalunk az a platform, ami a saját tulajdonunk, ahol közvetítő szolgáltatók nem korlátozzák működésünket, vagy egyoldalúan nem változtatják meg a feltételeket. Ha valamibe érdemes időt, energiát fektetni, akkor az a honlapunk.

Könnyítsük meg az oldal használatát, tegyük egyszerűbbé a kezelést. A kényelmi funkciók, például telefonszámra való kattintással hívás kezdeményezés, a jól elhelyezett közösségi ikonokkal elérhető azonnali bejegyzés megosztás, vagy beépített útvonaltervező cseppnyi erőfeszítés tőlünk, de figyelmes gesztus a felhasználónak.

Iparági sajátosságokhoz, vagy az oldal meghatározott céljához igazított egyedi funkciókkal láthatjuk el a weboldalt. Az alkalmazások beépítése nemcsak a látogatók, partnerek életét könnyíti, vállalkozásunk erőforrásait is kíméli. Mire gondolunk? Például egy ügyfélkapuval ellátott weboldal jelentősen csökkentheti a személyes és telefonos ügyfélszolgálatunk valós idejű terheltségét. Az ügyfelek mégis 0-24-ben intézhetik ügyeiket ezzel is növelhetjük az ügyfélélményt. Közvetlen adhatják le megrendelésüket, kontrollálhatják, vagy rendezhetik számláikat, hibát jelenthetnek.

Ha számít, hogy fokozzuk az érdeklődést az oldalunk iránt, akkor bizony nem elégedhetünk meg azzal, hogy elkészült. Az oldalnak élőnek kell lenni, ezt új tartalmakkal, apró módosításokkal, vagy kisebb elemek beépítésével könnyen el tudjuk érni. Így nemcsak az új felhasználók tehetők kíváncsivá, a visszatérő látógatóknak is érdekes marad.

Ha még többet szeretnél megtudni a weboldal készítéssel kapcsolatos átgondolandó feladatokról, nézd meg a Vegyük sorra bejegyzésünket.

Üzenek

Miben segíthetünk?

Valószínűleg sok dolog már letisztult és konkrét elvárásokká formálódott benned. És egész biztosan az eredeti kérdéseken felül merültek fel újabbak.
Küldd el üzenetben, vagy keress telefonon és megválaszoljuk a nyitott pontokat.

Magyarországon a 15 év feletti lakosság

0
%
internetezik
0
%
információszerzésre is
0
%
online ügyintézésre is
illustration

WEBALKALMAZÁS FEJLESZTÉS

Mi is az a webalkalmazás?

A webes alkalmazás egy olyan számítógépes program, amely egy webkiszolgálón fut, és egy webböngészőn keresztül érhető el az interneten keresztül. Úgy tervezték, hogy a hagyományos szoftveralkalmazásokhoz hasonlóan interaktív és dinamikus funkciókat biztosítson a felhasználók számára, de azzal a további előnnyel, hogy bármely internetkapcsolattal rendelkező eszközről könnyen elérhető.

Mire használhatók a webalkalmazások egy vállalkozás életében?

Az interneten keresztül támogatják és automatizálják a különböző üzleti folyamatokat. Segítségükkel a vállalkozások például racionalizálhatják működésüket, növelhetik hatékonyságukat és javíthatják ügyfélkiszolgálásukat.

A webes alkalmazások számos előnye, többek között a termelékenység növekedésében, a költségek csökkenésében, az ügyfelek elégedettségének javulásában és a hatékonyabb munkafolyamatokban mérhető.

Digitalizált folyamatok, optimalizált működés

A jó alkalmazás sajátossága, hogy eredményesebbé teszi a működésünket. Az igény felmerülésétől az alkalmazás élesítéséig hosszú út vezet, de mit sem ér a ráfordított idő, pénz és egyéb erőforrás, ha végül kollégáink, ügyfeleink nem, vagy nem jól használják.

Shape
Icon

Tervezés

Aktuális működés, igények, lehetőségek részletes vizsgálata alapján, megrendelővel szoros együttműködésben történik.

Shape
Icon

Fejlesztés

A legújabb programozói megoldásokkal gyorsan, precíz, jól átlátható kódokat készítünk.

Shape
Icon

Tesztelés

A tervezéstől induló mindenre kiterjedő funkcionális és minőségi ellenőrzést végzünk.

Shape
Icon

Dokumentáció

Részletes dokumentációt és szerethető felhasználói útmutatót készítünk a fejlesztés során.

Shape
Icon

Betanítás

Az új rendszerek bevezetésének előkészítésében és gyakorlati megvalósításában is segítünk.

Shape
Icon

Üzemeltetés

A stabil működést folyamatos rendelkezésre állásunkkal szavatoljuk.

ÜZLETI ALKALMAZÁSOK

Digitalizálnék, de...

A KKV szektor azon szegmensének nyújtunk megoldást, akiknél a növekedésük korlátja a saját működésükben keresendő. Akikben megvan az elhatározás és el is köteleződtek növekedési céljuk megvalósításáért. Akiknek a dobozos megoldások csak egy fokkal javítják a hatékonyságot az exceles működéshez képest, de úgy gondolják a nagyvállalati egyedi fejlesztések számukra nem vállalható költségeket jelentenének.

Az alkalmazások lényege, hogy egyszerűsítsék, megkönnyítsék a munkát. Segítségükkel jobban bánunk az erőforrásainkkal, skálázható a növekedés. A cégek nem klónjai egymásnak, mindegyikben található olyan sajátosság, ami a többire nem jellemző. Így a dobozos termékek csak „csillapítják a fájdalmat”, de a probléma valódi okát nem szüntetik meg.

Egy 360°-os felméréssel célszerű kezdeni, legyünk tudatába a vállalat működésének legapróbb részleteivel. Legyen kristálytiszta a cél, pontosan tudjuk mit várunk a változtatástól. Ezek birtokában világosan kirajzolódik majd mik a kritikus pontok, hol elengedhetetlen és a legnagyobb előnnyel jár az átállás.

Attól, hogy alkalmazásokat használunk, még nem kell, hogy feleslegessé váljon a munkaerő (kivéve, ha pont ez a cél). Sőt, lehet, hogy az alkalmazások használatával teremtjük meg a lehetőségét annak, hogy bővítsük a csapatot. Digitalizált folyamatok mellett a kollégáknak elég ideje jut olyan magasabb hozzáadott értéket képviselő feladatok ellátására, ami eddig idő hiányában elmaradtak, vagy csak részben teljesültek.

Thumb