Üzleti alkalmazások

Digitalizált folyamatokkal az optimalizált működésért

Az innováció nemcsak a nagyok kiváltsága, a megújulás megannyi formában testet ölthet egy szervezet életében. Egyszerűsíthetjük a megrendelés folyamatát, ösztönözhetjük értékesítőinket, vagy megkönnyíthetjük a tudásátadást, ha csak a legkézenfekvőbbeket vesszük.
Csodaszámba megy az a vállalkozás, ahol minden erőforrás kellő mennyiségben és minőségben rendelkezésre áll. Többnyire a jól képzett munkaerő, idő és a pénz hiányával küzdünk. Egy új alkalmazás a várt csodát önmagába nem hozza el, de nagyban rajtunk múlik, hogy ahhoz közelivel felérjen.

Icon

Digitalizált folyamatok

Icon

Optimalizált működés

Üzleti alkalmazások fejlesztése
egyedi igények szerint

A jó alkalmazás sajátossága, hogy eredményesebbé teszi a működésünket. Az igény felmerülésétől az alkalmazás élesítéséig hosszú út vezet, de mit sem ér a ráfordított idő, pénz és egyéb erőforrás, ha végül kollégáink, ügyfeleink nem, vagy nem jól használják. Nálunk a fejlesztés akkor zárul, ha az alkalmazás a gyakorlatban is jól vizsgázott.

Technológiák amiket használunk:

Thumb

Milyen területeken segíti egy vállalkozás életét a digitalizáció?

Egyszerűbb lenne a válasz, ha úgy tennénk fel a kérdést, hogy hol nincs értelme digitalizálni. Bár mi minden területben látunk fantáziát, el tudjuk fogadni, hogy létezhet olyan nagyon ritka eset, amikor a folyamatok online világba való átültetése már-már hátráltatja a vállalkozást. Ilyenkor nemcsak nincs értelme, de káros is.
Ezt leszámítva az összes többi helyzet, amiben kicsit is jobban bánhatunk az erőforrásainkkal, határozottan digitalizációra érett.

Miért használjunk egyedi alkalmazást?

Az alkalmazások lényege, hogy egyszerűsítsék, megkönnyítsék a munkát. Segítségükkel jobban bánunk az erőforrásainkkal, skálázható a növekedés. A cégek nem klónjai egymásnak, mindegyikben található olyan sajátosság, ami a többire nem jellemző. Így a dobozos termékek csak „csillapítják a fájdalmat”, de a probléma valódi okát nem szüntetik meg.

Kihez szólunk?

A KKV szektor azon szegmensének nyújtunk megoldást, akiknél a növekedésük korlátja a saját működésükben keresendő. Akikben megvan az elhatározás és el is köteleződtek növekedési céljuk megvalósításáért. Akiknek a dobozos megoldások csak egy fokkal javítják a hatékonyságot az exceles működéshez képest, de úgy gondolják a nagyvállalati egyedi fejlesztések számukra nem vállalható költségeket jelentenének.

Honnan tudja egy vállalkozás, hogy milyen alkalmazásra van szüksége?

Egy 360°-os panorámaképpel célszerű kezdeni, legyünk tudatába a vállalat működésének legapróbb részleteivel. Legyen kristálytiszta a cél, pontosan tudjuk mit várunk a változtatástól. Ezek birtokában világosan kirajzolódik majd mik a kritikus pontok, hol elengedhetetlen és a legnagyobb előnnyel jár az átállás.

Hogyan hat a kollégákra a digitalizált működés?

Attól, hogy alkalmazásokat használunk, még nem kell, hogy feleslegessé váljon a munkaerő (kivéve, ha pont ez a cél). Sőt, lehet, hogy az alkalmazások használatával teremtjük meg a lehetőségét annak, hogy bővítsük a csapatot. Digitalizált folyamatok mellett a kollégáknak elég ideje jut olyan magasabb hozzáadott értéket képviselő feladatok ellátására, ami eddig idő hiányában elmaradtak, vagy csak részben teljesültek.