+36 30 628 0082 info@webneer.hu
Oldal kiválasztása

DESIGN

TARTALOM

PROGRAMOZÁS

+36 30 628 0082  +info@webneer.hu

Hogyan adj többet a konkurenciádnál?

Egy átlagos napon délután 3 órára a Google kereső forgalomszámlálója meghaladja az 5 milliárdos keresésszámot. Nap végére bőven eléri a Föld lakóira jutó átlagos 1 keresést. Pedig még figyelembe se vettük, hogy bizonyos kor alatt fizikai akadálya is van a keresésnek és nem mindenki lakik Kuwaitban, ahol az internet felhasználók penetrációja 99,6%.

Elképzelni is nehéz, hogy léteztünk az internet előtti világban. Bár internet elérhetőség szempontjából még nem mi vagyunk az új Kuwait, de a magyarországi háztartások 86%-os használati mutatója is szép eredmény. Ráadásul egyre tudatosabbak, felkészültebbek a felhasználók. Persze ehhez komoly edukációs folyamatokra volt szükség, aminek még közel sem értünk a végére.

A nagyvállalatok már csak nagyságukból fakadva (nagyságuk a legújabb technológiák korai bevezetésével szorosan összefügg, nagyságuk révén eleve sok embert érnek el) élen járnak a technológiai újdonságok bevezetésében és használatuk megtanításában. Mi történne, ha ez nem csak a nagyok kiváltsága lenne? Ha saját vállalkozásunk háza táján találunk olyan pontot, aminek az ismerete, használatának megtanítása az ügyfeleink, vásárlóink számára könnyebbé teszi az életet.

Mit jelent, hogy könnyebb?

Hogy kevesebb időráfordítással éri el ugyanazt. Hogy igényinek jobban megfelelő, akár magasabb értékű szolgáltatáshoz juthat. Hogy olyan dologban vált komfortossá, amitől eddig tartott és még sorolhatnánk.

Mekkora erőfeszítést jelent ez nekünk?

A tudásunk megvan hozzá, így csak a megfelelő formába önteni és célba juttatni kell az információt.

Hogy működik ez a gyakorlatban?

Egy galéria vevőköre az idősebb korosztályból kerül ki, akik a galéria már 10 éve működő honlapjához szoktak. Haladva a korral a galéria új honlapot készíttet. Mielőtt élesítésre kerülne az új oldal, küld egy hírlevelet a vásárlóinak melyben képekkel illusztrálva tájékoztatja őket az új oldal használatáról. Még egy kis oktató videót is belinkel. Biztos nem lesz minden egyes vásárlójának szüksége a segédanyagra, de lesznek olyanok, akiknek nagyon is hasznos. Ezzel nemcsak elkerülte, hogy lemorzsolódjanak azok a vevők, akik kevésbé járatosak az online világban, hanem ügyfélélményt generált. Tanúsította, hogy figyel a vásárlóira, fontosak számára.

Ha kicsit is sikerül javítani partnereink helyzetén egy olyan dologgal, ami nekünk szinte semmibe nem kerül, miért ne tennénk meg?

hu_HU